Voor het merk Ceauture mocht ik de beeldtaal uitwerken vanuit strategie en concept. We omarmen hierin de fashion-industrie, waarin de doelgroep direct word aangesproken op hun waardes. Door middel van sterke fotografie laten we zien wat de kracht vanuit het product (tailor-made jeans en denim...

Voor HalloStroom heb ik de beeldtaal uitgewerkt vanuit strategie en concept. De uitingen stralen letterlijk energie en gemak uit. Dit komt door een dynamisch kleurenpalet in combinatie met een robuust en helder lettertype. Het logo is een combinatie van een handgeschreven letter (toegankelijkheid) en een...

Voor een toonaangevende sportschool waar vele disciplines aan vechtsporten worden aangeboden mocht ik de visuele identiteit ontwikkelen. Dit begon met puur het ontwerp van een logo. Hierna volgde de wens om diverse communicatiemiddelen in te gaan zetten, waarbij ik een passende stijl heb ontwikkeld op...

Voor Color Concepts heb ik de visuele identiteit uitgewerkt vanuit strategie en concept. De visuele vertaling laat zich kenmerken door de uitbeelding van de oneindige mogelijkheden op het gebied van print. Hiermee heb ik een grid gecreëerd van basisvormen en mixed media elementen die samenkomen...